Train-Sim Romania Forum Index
Train-Sim.RORegister FAQMemberlistUsergroupsLog in
Reply to topic Page 1 of 1
De la Roman la Iasi si retur 23.09.2009
Author Message

Reply with quote
Post Post1: De la Roman la Iasi si retur 23.09.2009 
"Inarmat" cu noua mea camera mea foto am pornit la drum, intr-una dintre excursiile mele lunare la Iasi. Pentru aceasta am ales sa plec cu trenul Personal 5401(Bacau-Iasi) si sa ma intorc cu perechea sa, trenul Personal 5404 Iasi-Roman. Am facut peste 200 de poze si filmulete, urmand sa adaug si restul. Va invit sa va faceti comozi...

Inainte, schitele catorva gari de pe traseu(sursa: www.trainz.uv.ro )

Schitele statiilor dintre Pascani si Iasi: http://trainz.uv.ro/maps/schite/images/schita_gara_01.jpg
O privire de ansamblu asupra liniei 606: http://trainz.uv.ro/maps/schite/images/schita_gara_12_w.jpg
Gara Iasi: http://trainz.uv.ro/maps/schite/images/schita_gara_11.jpg
Garile Pascani si Pascani Triaj: http://trainz.uv.ro/maps/schite/images/schita_gara_13.jpg si http://trainz.uv.ro/maps/schite/images/schita_gara_14.jpg


Plecarea are loc la ora 7.55 din statia CF Roman:

O poza din spatele blocului.



Si cateva din parcul de langa gara.




Ajungem in gara din Roman. Am timp sa fac cateva poze la gara si imprejurimi.





(se vede Acceleratul Mangalia-Suceava Nord)  

 



(in capat se vad vagoanele de la Arcelor Mital Steel)


(vedere spre Pascani)


(fostul depou Roman-poze facute de Iulian)



 




(inca cateva poze cu gara)



 




(vedere spre Bacau)


(celalalt capat + niste "obiecte")







Aici se incheie mica prezentare a garii Roman.

Trenul P 5404 soseste in gara. Garnitura a fost modificata astfel incat acum are vagoane noi, clasa 26-26 si 26-16  

Interiorul vagonului, la etaj:


  



Prima statie: Sabaoani



  




 


(o bariera)


Trenul ajunge in Mircesti.
Pozele cu cladirea garii nu sunt asa de bune cum speram: geamul este murdar si nu se poate deschide, iar soarele bate in obiectiv





  

Urmatoarea statie de pe traseu este Halaucesti. Pe placuta de langa cea cu numele garii am crezut ca este un afis cu Michael Jackson Confused












Am sa postez in mai multe parti ca pagina sa se incarce mai repede. Va rog sa nu postati nimic pana nu termin de pus tot!



Last edited by Nicu on Fri Sep 25 2009, 21:46; edited 3 times in total
View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post2:  
Micuta cladire a garii Mogosesti. Este o halta mica cu doar doua linii-directele




O poza dupa Mogosesti


Intram in statia Muncel. Este ultima statie pozata inainte de Pascani, asta deoarece Stolniceni-ul(statia urmatoare este pa partea cealalta)







(si o drezina Smile )


Poze spre Pascani











Intram in Pascani
. Trecem prin Pascani Triaj si apoi ajungem in Pascani


(un boghiu de vagon de marfa)


(daca tin minte bine este Acceleratul Timisoara-Iasi)


(o placuta)


(la garnitura noastra se ataseaza masina 646 si cateva vagoane supraetajate-vechi)


(vagoane..)




(un LDH-eu sunt innebunit dupa ele Laughing  )








(suceava-pascani, tras de o bobica)








(o poza care am sa o transform in avatar Smile) )


(gara si alte cateva obiecte)






(iesim din pascani si prind un EA)




(si ceva vagoane langa REMAR)






Peisaje de pe drum







(un drum)


(iar noi trecem Siretul)




View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post3:  
De acum incolo avem peisaje. Poze cu garile le voi pune in partea a doua-deci mai este mult Twisted Evil  








Ruginoasa




Iar poze de pe traseu.
Intre Ruginoasa si Targu Frumos sunt statiile Pietrisu Hc si Costesti Iasi












Drumul care vine de la Roman.
Noi intram in Tg. Frumos











(o linie incalecata? imi explica cineva ce e cu ea?)


Alte gari si peisaje





























(vagoane de marfa ale unui operator privat)




Iasi.
Statia finala


(Praktiker)




(Dream Village)












View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post4:  






(depou)


(acville)


(vagoane)






(peron)




Masina 646, cea care m-a adus la Iasi







Pentru cei care cer poze de repaint-uri: pozele i le-am dat lui Marian Dascalu pentru proiectul lui, EA-ul.

Si cateva poze din Iasi, sa va mai clatiti ochii










Cateva poze pentru doritorii de repaint-uri. Le voi folosi si eu pentru un proiect





































Aici se incheie partea I a reportajului. Maine revin cu partea a doua Iasi - Roman cu personalul 5404
Nu va mai fi asa de mare si va contine doar pozele pe care nu le-am putut face la dus si unele filmulete.

Noapte buna  Smile !



Last edited by Nicu on Fri Sep 25 2009, 15:30; edited 1 time in total
View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post5:  
Reusit Reportajul, si se cunoaste ca stii doar sectia Roman - Pascani  cel mai bine  Razz
 De la Pascani la Iasi era bine daca prindeai in poza S-urile Pascaniului (se vad din orice pozitie daca esti la geam)
Putini stiu, ca nu demult (undeva prin '90, poate si mai devreme nu mai stiu asa de bine) Intre Pascani si Ruginoasa , la primul S a fost o halta. Nu mai stiu numele, dar dovada si punctele de reper au ramas, pe partea stanga cum mergi spre Iasi, doi brazi inalti, pe partea dreapta doi capacei "tuya" sau cum se mai cheama o ramasita dintr-o cladire si un capat de peron.
Drumul de la iesirea din Pascani e DN 28A Targu Frumos - Pascani.
De la Ruginoasa spre Targu is invers statiile Costesti Iasi, apoi Pietrisu.
Linia care ai vazut-o in Targu nu e intercalata. Doar a fost schimbata si lasat cuponul de sina alaturi. Spera sa il ia coloratii dar se pare ca sunt mai cuminti decat s-a crezut. Smile
Intre Targu Frumos si Iasi sunt statiile : Sarca (fosta gara de depozit de mere, acolo in curte ai un tractoras sa ii zic asa, LDM? albastru care il folosea cand se transporta merele pe calea ferata pt a scoate vagoane din livada), Halta Budai (unde a avut loc evenimentul de asta iarna, vagonul inca mai e culcat pe stanga cum vii spre Iasi, si a inceput sa fie incet incet mancat de verdeata  Razz  ), Podu Iloaie (de unde incepe 607 Podu-Iloaie - Harlau) cu punctul de colectare care l-ai prins si in poza, de fier vechi (si aici ai un tractoras pe doua osii un LDM-u si un 81 rosu) urmata de statia Letcani (de unde incepe 608 Letcani - Dorohoi), iar vagoanele privatului din poza is a GFR-ului. El ia piatra de acolo si o duce unde are nevoie. Face 2-4 curse pe saptamana in functie de cerere)
In Iasi ai prins depoul (iesirea cap X) convoiul pregatit pentru a fi trimis la Pascani, spalatoria de vagoane, Acvila care a ajuns sa faca ca accelerat pe ruta Iasi - Pascani, trenul fetelor (Iasi - Buhaiesti - Roman), revizia de vagoane, numai poze din gara veche, in Nord iti era frica sa te duci ?  Razz  
Bravo felicitari pentru reportaj



Last edited by ionutz53 on Fri Sep 25 2009, 21:59; edited 1 time in total

_________________
View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post6: II: Iasi - Roman cu personalul 5404 
@ionutz53: multumesc de aprecieri si informatii. Am facut si poze din Nord. Ca sa ma lamuresc: gara noua este cea cu liniile 1a, 2a, etc. iar cea veche este are liniile 1c, 2c si 3c(capete de linie)?

Deci..sa incep partea a doua a fotoreportajului:

Iasi - Roman cu personalul 5404


Ultimele poze din gara Iasi le-am pus in postul anterior, asa ca trec direct la prezentarea celorlalte gari.

Dupa o ora de asteptat in tren, acesta se pune in miscare la 14.20. Garnitura si pasagerii sunt din nefericire aceiasi. Trenul - de navetisti - este compus din 2 vagoane supraetajate. Vom terce prin urmatoarele statii: Letcani, Podul Iloaiei, Budai, Sarca, Targu Frumos, Pietrisu, Costesti Iasi, Ruginoasa, Pascani  

(doua imagini de la iesirea din Iasi)




Letcani
Gara are doua cladiri





Urmeaza Podu Iloaiei.
Stationam putin si plecam





Halta Budai. Dupa statie este un vagon rasturnat, pe care nu am putut insa sa-l pozez



Urmeaza Sarca.
In gara liniste..





Trenul stationeaza in Targu Frumos. Desi nu este un oras foarte mare, aici opresc si trenurile IC






Pietrisu Hc
O cladire "vai de capul ei"



Costesti Iasi




Urmeaza Ruginoasa.
Deja in tren e mai putina lume...







Pascani. The final destination

(Depoul)














(REMARUL Pascani)


  





(o domnisoara..eu "tinteam" defapt locomotiva din spate Laughing  )


(un tren cu doua EA-uri)


(41-836-1, se intoarce in capatul celalalt)


(pare cunoscut LDH-ul asta..)


(intr-un final plecam si din Pascani)


Finally, Roman. Am norocul sa prind o LDE fara mecanic





(si ghinionul sa raman fara memorie Sad )  



Cam aici se incheie reportajul meu si postul cu numarul 200.
Sper ca nu v-ati plictisit, iar daca veti avea timpul, banii si cheful va invit sa vizitati si voi aceste minunate linii: o parte din magistrala 500 si linia 606.

Chiar daca reportajul se incheie aici, mai am de adaugat cateva filme si ceva poze facute mai demult...

Am incercat sa fac poze in special la cladirile garilor pentru a-i ajuta pe Paul si Stefan la proiectul lor. Trecute putin prin photoshop, cred ca o sa iasa ceva frumos din ele.

Acest reportaj si/sau imaginile le puteti folosi sau publica pe alte forumuri, cu conditia sa precizati macar sursa.

Multumesc si noapte buna Smile !


View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post7:  
Felicitari inca odata.
In legatura cu gara din Iasi.
Gara mare sau gara veche e cea cu liniile 1 A (directa), 2 A (directa), 3A, 4A, 5A (abaturute) unde 1-4 A sunt electrificate
Gara Nord sau gara noua e cea cu liniile infundate 0 C, 1 C, 2 C, 3 C (care revine in directa 1 A) la fel 1-3 C sunt electrificate

Gara Letcani care doua cladiri, din care numai una e functionala, cea mica. Cea mare (cea cu caramida rosie) a fost inchisa de multi ani.

La Targu nici eu nu stiu de ce opreste city-le

La Ruginoasa ce ai pozat nu e cladirea garii. E aceeasi poveste ca la Letcani  Razz

La Pascani masinile pozate de tine la Depou in masinile din ... parcul rece care asteapta bani pentru piesele stricate, sau sa fie modernizate ori cumparate de un privat.

Trenul cu doua EA-uri e format din doua garnituri. Personalul de Pascani (cel care a plecat din Iasi la ora 13 cu vagoanele 26-16 si 36-16) si personalul de Bacau.


_________________
View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post8:  
Multunesc pentru raspunsul prompt. Legat de garile din iasi: eu le-am luat exact invers Laughing . Oricum, in gara Nord nu am pozat pentru ca distanta dintre vagoane si mine era destul de mica si trebuia sa fac multe poze. In plus era si destul de aglomerat Razz

View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post9:  
Si am vazut si schitele pt Pascani - Iasi si pot sa iti zic ca ... in ele nu mai sunt valabile. Multe din gari si-au schimbat nr de linii sau modul de accees de la liniile directe la cele abatute (Ruginoasa), sau modul amplasarii si numarul liniilor difera de cele din schitele de acolo (Podu-Iloaie, Letcani, Iasi) iar vitezele de circulatie s-au modificat. Daca in 1996 sau de cand is acele schite mai era limitarea de 80 pana la iesirea din Iasi iar apoi 100 km/h, acum s-a modificat de la iesirea din Iasi dupa limitarea de 40 pt curba de la pasaj la tigarete ai 120 pana la Podu-Iloaie (doar trenul are voie sa mearga cu 120 prin oras  Laughing )
Pana la Podu Iloaie ai o limitare de 100 la trecerea la nivel de la Antibiotice S.A. (NU E PENTRU CURBA LIMITAREA!!)
La Podu Iloaie limitarea incepe de la curba de inainte de statie, apoi 90 de la repetitorul pentru iesirea din gara spre Pascani, iar dupa pasaj viteza stabilita pana la Tg Frumos e de 95 km/h. Pana la Tg-Frumos mai ai o limitare de 80 la penultima curba inainte de Budai, iar dupa ce ai trecut de halta Budai ai 85 la prima curba. Pana la Sarca mai ai o limitare de 70 la curba de intrare in gara si 85 de la iesirea din Sarca pana dupa curba de la pasaj. Intre Sarca si Targu ai o limitare de 85 la curba de la Razboieni, urmata imediat de o restrictie de 50 pentru pasaj cu inductor (Asa e la noi franeaza trenul ca sa dea prioritate masinilor si carutelor la treceri de nivel), dupa acel pasaj in 2000 de m de la balti ai 85 la curba de la repetitorul prevestitorului de intrare Targu ce tine pana la zona neutra.
De la Targu pana la Ruginoasa viteza stabilita e de 90 km/h. iar limitarile sunt aceleasi din schema, 75 la curba de la Petrisu spre Pascani, 85 la Costesti Iasi.
De la Ruginoasa spre Pascani e 95 viteza stabilita, cu 85 pe firul 1 si 75 pe firul 2 la iesire spre Pascani pana dupa a doua curba. Mai ai un 85 la primul S dinspre Iasi, 90 la pod la Siret, 50 cu inductor la linia de acces de la Racordare pana in Pascani si 30 pe racordare acces Pascani Triaj


_________________
View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post10:  
@Nicu:

Felicitări şi din partea mea pentru excursia realizată! Ai publicat o fotografie cu staţia Mogoşeşti. Vreau să-ţi spun că acolo mă opream pentru a merge în Tabăra de jurnalism de la Muncel, de unde veneam la calea ferată în fiecare seară cu câte un coleg sau cu câte o colegă şi îi povesteam despre tumultul trenurilor... Un film despre serile din Mogoşeşti te invit să-l urmăreşti mai jos:

        
Link


Tot la Mogoşeşti am scris şi "Spre infinitul dragostei", o mică povestire FeRoviaRă.



@Ionutz53:

1. De ce Trenul "Iaşi - Buhăieşti - Roman" se numeşte Trenul fetelor?  Very Happy
2. Schiţele realizate de MardaryRoby or fi ele vechi şi parţial necorespondente cu realitatea, însă exerciţiul de a reda în fişe o schemă a unei căi ferate cu imortalizarea caracteristicilor de atunci poate reprezenta un material preţios de documentaţie.
3. Halta de care spuneai că a existat între Paşcani şi Ruginoasa s-a numit Heleşteni şi s-a aflat la 7,6 kilometri de Paşcani.
4. Informaţiile actuale privind situaţia restricţiilor şi a limitărilor de viteză spuse de tine sunt interesante şi mulţumim pentru precizarea lor! Acest lucru ne ajută să ne facem o părere despre cum a fost, cum este şi cum va ajunge calea ferată.


_________________
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website Yahoo Messenger

Reply with quote
Post Post11:  
Multumesc! Am trecut de multe ori prin Muncel si Mogosesti cu trenul. Sincer nu stiam de existenta acestei tabere de jurnalism.

View user's profile Send private message
Display posts from previous:
Reply to topic Page 1 of 1
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
  


Spreadfirefox Affiliate Button