Train-Sim Romania Forum Index
Train-Sim.RORegister FAQMemberlistUsergroupsLog in
Reply to topic Page 1 of 10
Goto page 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Cine vrea sa se faca mecanic de locomotiva?
Author Message

Reply with quote
Post Post1: Cine vrea sa se faca mecanic de locomotiva? 
Sper ca nu supar pe nimeni cu subiectul asta,as dori sa stiu si eu cati din comunitatea noastra vor sa se faca mecanici. Very Happy

Inspector>> Nu ne suparam, dar nu mai posta de doua ori pe aceeasi tema in doua topicuri diferite. Wink

View user's profile Send private message

Reply with quote
Post Post2:  
Pai ... daca tot ai deschis subiectul, eu as dori sa termin cursurile si sa ajung mecanic cu licenta Smile, momentan sunt Ajutor Mecanic pe Iasi Smile

Reply with quote
Post Post3:  
Ai dat examen acum pe 3 septembrie ? Cand sa dat, cacai s0ar putea sa ne cunoastem.... si eu  dat si am luat! Laughing

Reply with quote
Post Post4:  
@ndrey wrote:
Ai dat examen acum pe 3 septembrie ? Cand sa dat, cacai s0ar putea sa ne cunoastem.... si eu  dat si am luat! Laughing

Salut
 Andrei,spuneai ca lucrezi in MAI ?!

View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger

Reply with quote
Post Post5:  
Da si inca mai lucrez  , inca o saptamana poate doua cel mult.. Wink  Very Happy

Reply with quote
Post Post6:  
@ndrey wrote:

Da l-am dat si l-am luat si eu   Wink  Wink
Pai dak faci la iasi .. o sa ne cunoastem Smile

Reply with quote
Post Post7:  
mie mi-ar place foarte mult...dar nu pe locomotive ci pe metrou.. chiar daca ma abat putin de la subiect va pot spune ca metrourile eu le vad ca pe un material rulant mai misterios...cu cv in plus fata de trenurile de zi cu zi... Very Happy

Reply with quote
Post Post8:  
Ce studii(facultate, ... cursuri) iti trebuie, pentru a te face mecanic de locomotiva?
 Wink

Reply with quote
Post Post9:  
SYLver wrote:
Ce studii(facultate, ... cursuri) iti trebuie, pentru a te face mecanic de locomotiva?
 Wink